Erikslund

Dagen började med att jag åkte till sjukhuset vid elva för att sätta in min p-stav, efter det bar det av till babyproffsen för att hämta ut refiller till blöjhinken och sedan ner på stan för att sätta in Chrille´s pengar från fsk som han fått efter sina pappadagar. Vid två kom Chrille ner med Julia och vi tog bussen ut till Erikslund. Vi köpte en ny toalettring med fiskar, en ljusstake som man kan hänga på väggen som ser ut som ett löv och har 7 ljus på som man lägger i glas, nya påslakan till mig och Chrille och ett till Julia med nalle puh som självklart var för litet till hennes säng. Så det är bara att byta, sen var vi på chili och där blev det nya skinnstolar till vårat köksbord och en likadan filt som Anna har hemma. Så nu har vi handlat både lördag och måndag. Min kära älskling påpekade det och sa ja du det här blev en shoppinghelg älskling! Ja det kan man lugnt säga...

Här kommer några av dom sakerna som jag köpte....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar